Mariposa Green

Search:

Type: Posts; User: paz117; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Thread: Pick Guard

    by paz117
    Replies
    21
    Views
    5,380

    won't takin off the pickgaurd lead to an area...

    won't takin off the pickgaurd lead to an area around the pickup of empty space or something i seem to remember that from when i tried it and was annoyed, but maybe it was a different instrument.
  2. Replies
    22
    Views
    3,799

    I think ill stay clear of the nail polish, itd...

    I think ill stay clear of the nail polish, itd get to carried away with that stuff. Besides i love my bass, why ruin it?

    peace
  3. Replies
    22
    Views
    3,799

    My pickups were rusted when i bought the bass...

    My pickups were rusted when i bought the bass used, it doesn't effect the sound tho does it.

    i never thought about it before this...
  4. Thread: Hungry Bongo?

    by paz117
    Replies
    19
    Views
    3,452

    Wow thats crazy.

    Wow thats crazy.
  5. Thread: Hungry Bongo?

    by paz117
    Replies
    19
    Views
    3,452

    Hmmm, i play a Ray Bongos have more than one...

    Hmmm, i play a Ray Bongos have more than one battery??
  6. I feel the same way dude. I know its said a lot...

    I feel the same way dude. I know its said a lot on this forum but THAT BASS IS NICE!

    Mine seems so boring now...
  7. Thread: Inxs

    by paz117
    Replies
    56
    Views
    7,445

    Hahaha nice tk.

    Hahaha nice tk.
  8. Thread: Inxs

    by paz117
    Replies
    56
    Views
    7,445

    Yea i did like her the best, but i still think...

    Yea i did like her the best, but i still think they could have done better. It is fun to watch though they do a lot of classic songs.

    I was thinking about it and i don't think they should keeping...
  9. Thread: Inxs

    by paz117
    Replies
    56
    Views
    7,445

    The singers aren't very good i think they could...

    The singers aren't very good i think they could have done better...


    Three pages of talking about reality T.V. YES!!
  10. Thread: Blisters

    by paz117
    Replies
    23
    Views
    5,944

    Whatever you do don't try putting anything on...

    Whatever you do don't try putting anything on your fingers, ive found it doesn't work.... at all.
  11. Replies
    11
    Views
    1,950

    Is it just the picture or does it seem like the...

    Is it just the picture or does it seem like the upper cutaway goes up farther than the back part of the body. hmmmm......
  12. Replies
    51
    Views
    9,133

    I want one, taking the pickgaurd off with the...

    I want one, taking the pickgaurd off with the screws there doesn't look anywhere as cool.
  13. Replies
    9
    Views
    3,061

    STING RAY!!! the string ray is gonna win.

    STING RAY!!!
    the string ray is gonna win.
  14. Replies
    18
    Views
    3,745

    Abalone.

    Abalone.
  15. Thread: Inxs

    by paz117
    Replies
    56
    Views
    7,445

    Whens that show on, i sometimes flip to it...

    Whens that show on, i sometimes flip to it randomly but it seems to be moving around.
  16. Replies
    16
    Views
    3,672

    Wow thats awesome, did you work with Leo at all?

    Wow thats awesome, did you work with Leo at all?
  17. Replies
    14
    Views
    1,129

    Man, i hope nobody falls for that kinda stuff.

    Man, i hope nobody falls for that kinda stuff.
  18. Thread: What color????

    by paz117
    Replies
    16
    Views
    3,385

    Idk if its age, or just the picture but my Trans...

    Idk if its age, or just the picture but my Trans teal is a lot darker...
  19. Didn't realize it was a cheap stand, put my bass...

    Didn't realize it was a cheap stand, put my bass on one side. They picked up their guitar from the other without thinking. and my SR4 came crashing down.. :mad:
  20. Replies
    27
    Views
    4,385

    Nevermind after looking around i think these...

    Nevermind after looking around i think these wonderful pictures i didn't see are sefl explainitory. Awesome!!
  21. Replies
    163
    Views
    25,818

    It looks.... so odd.

    It looks.... so odd.
  22. Replies
    27
    Views
    4,385

    I feel like i missed this thread but whats new...

    I feel like i missed this thread but whats new about these new models?
  23. Replies
    105
    Views
    17,261

    Coil tap??

    Coil tap??
  24. Replies
    23
    Views
    3,719

    Haha and the sting ray is my favorite. So he...

    Haha and the sting ray is my favorite. So he topped his own campanies best bass??
  25. Replies
    23
    Views
    3,719

    Ok i think im getting a little confused. What if...

    Ok i think im getting a little confused. What if anything did Leo Fender have to do with this company. I thought i read something about him being involved with Music Man.
Results 1 to 25 of 41
Page 1 of 2 1 2
Ernie Ball Forums