• Ernie Ball
  • MusicMan
  • Sterling by MusicMan

The Rodg

Well-known member
If you do go with Hatke definitly get their higher wattage stuff. I have a Hartke 210 Transporter and it just doesn't do anything for me at 100watts.

sandaas

Well-known member
RothSR5 said:
OT!
En Nordmann? Har ikke sett så mange av oss her. Hyggelig! :)

yup!

Du er vel den første normannen jeg har sett her også, bortsett fra meg selv selvsagt :D

Hyggelig det!

Er du i Apoptygma - Roth familien? :eek:
Er selv fra plankebyen og gjorde et konsertopptak for Apop på Rockefeller noen år tilbake :)

RothSR5

Well-known member
sandaas said:
yup!

Du er vel den første normannen jeg har sett her også, bortsett fra meg selv selvsagt :D

Hyggelig det!

Er du i Apoptygma - Roth familien? :eek:
Er selv fra plankebyen og gjorde et konsertopptak for Apop på Rockefeller noen år tilbake :)
Nei, er nok ikke i Apoptygma. Roth er bare en omstokking av fornavnet mitt, Thor. SR5 er som kjent forkortelsen for bassen jeg spiller. Sjekk picture gallery tråden for flotte fargebilder. :)

SteveB

Well-known member
Hej!

For a minute I thought I was reading Anbytarforum on the Rötter web site. (www.genealogi.se).

Yes, I've got Swedish roots. Maybe I should try one of those Swedish amplifiers I've been reading about on this forum?

:D

Bassplyr

Well-known member
Hartke is great for what they offer and the price. I've used (and sell) their stuff all the time. One brand I am going to get in is the Warwick line if amps. They are a "step above" the Hartke, but still much cheaper than Ampeg or Eden. They offer both solid state and tube heads along with the cabs that support them. They will tear the roof off of not only your house, but your neighbors as well! Happy bassing!

Top Bottom