That's the Tarheel Guitar Big Poppa! I need that!
catdaddy Well-known member Joined Jan 4, 2009 Messages 676 Location North Carolina Jan 8, 2010 #21 That's the Tarheel Guitar Big Poppa! I need that!
P paulstew64 Well-known member Joined Jan 7, 2008 Messages 163 Location Appleton, Cheshire Jan 9, 2010 #22 Another stunner. Gees BP, I'll need to borrow £20,000 at this rate to stock up on my favourite balls! You're killing me. Keep em coming though (LOL)
Another stunner. Gees BP, I'll need to borrow £20,000 at this rate to stock up on my favourite balls! You're killing me. Keep em coming though (LOL)
Smellybum Well-known member Joined Dec 11, 2004 Messages 3,411 Location Evanton, United Kingdom Jan 9, 2010 #23 Al sexy al sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexy
Al sexy al sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexy
M meshuggah Well-known member Joined Aug 2, 2009 Messages 72 Jan 9, 2010 #24 omg, i've never liked the AL as much a the other MM-guitars but this is unreal. Back to the 60's
Purple ASS Well-known member Joined Feb 11, 2007 Messages 759 Location Uckfield, United Kingdom Jan 9, 2010 #25 browndog said: Oh wow... I like this one but the seafoam is my favourite... so far Click to expand... I'm with you on that one
browndog said: Oh wow... I like this one but the seafoam is my favourite... so far Click to expand... I'm with you on that one
Purple ASS Well-known member Joined Feb 11, 2007 Messages 759 Location Uckfield, United Kingdom Jan 9, 2010 #26 So will these be priced nearer the standard AL's or the BFR's ?
guitfiddle Well-known member Joined Oct 10, 2009 Messages 1,441 Location Nova Scotia, Canada Jan 9, 2010 #27 Another winner! Beautiful.
JMB27 Well-known member Joined Dec 22, 2006 Messages 1,000 Location Ontario Jan 9, 2010 #28 Ouch!!!! That is one sweeet 'n' stylin' AL ... I like it. I really like it. Alot Pics like these are what make my other guitars nervous and get my bank account in a tizzy. Very cool. Guess I am re-thinkin' the 2010 acquisition plan(s) .... cheers always, eh Joel
Ouch!!!! That is one sweeet 'n' stylin' AL ... I like it. I really like it. Alot Pics like these are what make my other guitars nervous and get my bank account in a tizzy. Very cool. Guess I am re-thinkin' the 2010 acquisition plan(s) .... cheers always, eh Joel
bbake1 Well-known member Joined Nov 12, 2008 Messages 576 Location Gilbert, AZ Jan 9, 2010 #29 Of the 4, I like this one the best. I can already feel and hear the tone from these ALs.
J jd_elam Active member Joined May 26, 2009 Messages 40 Location Alabama Jan 9, 2010 #30 These just keep getting better and better!
bkrumme Well-known member Joined Mar 3, 2009 Messages 2,926 Location United States Jan 9, 2010 #31 Stop the madness. I’m going crazy with all this torture. Love it, BP!
dfrady Well-known member Joined Aug 24, 2003 Messages 800 Location West Virginia Jan 9, 2010 #32 I'm diggin this powder blue!!!!! Wonder what MSRP will be on these?
mb99zz Well-known member Joined Nov 19, 2007 Messages 1,765 Location Commonwealth of Virginia Jan 10, 2010 #33 Oh man....draw up the divorce papers.
Smellybum Well-known member Joined Dec 11, 2004 Messages 3,411 Location Evanton, United Kingdom Jan 11, 2010 #34 Bumparooni!
Coffeemug Well-known member Joined Oct 30, 2008 Messages 1,457 Location K-Town, Germany Jan 13, 2010 #35 Page three...how did that happen...should I bump it...? ...O.K.!