• Ernie Ball
  • MusicMan
  • Sterling by MusicMan

paulstew64

Well-known member
Another stunner. Gees BP, I'll need to borrow £20,000 at this rate to stock up on my favourite balls! You're killing me.

Keep em coming though (LOL)

Smellybum

Well-known member
Al sexy al sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexyal sexy

meshuggah

Well-known member
omg, i've never liked the AL as much a the other MM-guitars but this is unreal.

Back to the 60's :)

JMB27

Well-known member
Ouch!!!! That is one sweeet 'n' stylin' AL ... I like it. I really like it. Alot :D:D:D:cool:

Pics like these are what make my other guitars nervous and get my bank account in a tizzy. Very cool. Guess I am re-thinkin' the 2010 acquisition plan(s) .... :):cool:

cheers always, eh

Joel

Top Bottom